fredag 3 oktober 2008

=T=Ä=V=L=I=N=G=!=

Klart vi ska fira succén med en tävling! Priset får ni veta när tävligen är avslutad :-)

Hur gör man för att vara med då? Kopiera din favoritbild på någon av nallarna, lägg in i högerspalten på din blogg och länka till den här sidan (varlillabutik.blogspot.com) - sedan skriver du ett inlägg i vår gästbok där du motiverar vilken nalle du tycker bäst om. Du kan vara med även om du inte har någon blogg, lämna mailadressen i gästboken och svara på frågan ovan.
På fredag klockan 12 drar vi vinnaren som sedan presenteras i ett inlägg här på bloggen, så håll utkik!

Trevlig helg!

24 kommentarer:

ull och betong sa...

Hallå där!
E man bäst eller. Fick till en länk till er sida alldeles själv.
Kram

Emmas idéer sa...

Jag villvara med å länkar självklart på min sida.

Förresten så kunde jag inte hålla mig, så Hugo fick sin nalle igår.. Han bara älskar den... somnade så sött med den tätt intill sig.

Kramar Emma

Lina sa...

Hej!

Jag skulle vilja beställa två nallar, en brun med orange (en varm orange) lapp och rosett och en brun med beige eller brunt. Vet ju inte vad det blir för bebis så har du något annat förslag på neutral färg så får du gärna tipsa:)

Kramar/ Lina

Lovilin sa...

Hej!!

Såklart vill jag vara med och tävla och tipsa om era fina nallar. Gillar de vita nallarna med blått band, ser den i vaggan med bebisen!
Ha det bra!
Kram
Linda

Emmas idéer sa...

Glömde skriva att jag så klart gillar Hugos nalle bäst och mest av allt.

K. sa...

Vilka fantastiskat söta nallar! En sån vill jag gärna vara med och tävla om. Länkar även till er sida från min blogg!

Om jag vinner skulle jag vilja ha den vita nallen med blått band!

Nu håller jag tummarna
Kram K

Nilla H sa...

Hej!

Vilka helt otroligt gulliga nallar!!! Svårt att välja vilken som är sötast, alla är jättefina. Den bruna med grönt band ser så pigg ut =)
Jag ska snart bli moster så en sån här nalle skulle ju vara en perfekt present till den lille/lilla. När måste man senast beställa för att hinna få den före jul?

Lycka till med er butik!
Hälsningar
// Nilla H

Nilla H sa...

Hej!

Kom på att jag glömde skriva min mailadress =)
nillahall@hotmail.com

Hälsningar
// Nilla H

AC sa...

Hej,
Vilka kanon fina nallar ni gjort:) Jag tycker Hugo är finast, om man nu måste väkja bland alla godingarna.
Skickar en nallebeställning till er nya mailadress.
Kram AC
annacarin_lindgren@hotmail.com

Anonym sa...

Fantastiskt fina nallar och lapptäcken... Blir sugen på alltihopa :)

Om jag vinner vill jag ha sockersöta Signe!!

Mvh Johanna
johanna_linderqvist@hotmail.com

Nettan sa...

Självklart vill man vara med & tävla om en " underbar " Nalle .
Om jag vinner skulle jag vilja ha en "Greta".
Jag länkar oxå, till er sida =0).
Kram Nettan

Nettan sa...

Hej igen !
Valde fel Nalle, om jag vinner vill jag ha en " Stella ", även om andra alla va lika fina..
Kram Nettan

Husbilsresan sa...

Hej....jag vill gärna vara med och tävla om en go´nalle =)Jag är helt kär i Fredriksson <3
Har länkat till din sida inne hos mej....min mejladress är: sol_katter@hotmail.com
Kram/Gunn

Annika sa...

Hejsan!

Självklart så vill jag vara med och tävla om dessa fina nallar.

Om jag vinner skulle jag vilja ha en vit med blå lappar som skulle bli jättefin i sonens säng.

Länkar på en gång

/Annika

Anonym sa...

Hejsan!
Självklart så vill jag vara med och
tävla om dessa fina nallar.

Om jag vinner skulle jag vilja ha Julia som var alldeles underbar.
monikanen@yahoo.se
Kram Monica

Anonym sa...

Hej!
Skulle vilja ge Julia till min mamma,som är kroniskt sjuk.Hon älskar allt vad nallar heter.Det skulle vara så kul att ge henne något som hon älskar.
Kram Hannah
hannahpuzz@hotmail.com

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med och tävla!
Gillar Julia nallen bäst!!!

Kram Millan

millan9991@hotmail.com

Unknown sa...

Oj det var svårare än jag trodde att välja nalle, men en "brun" nalle vill jag nog ha och sen får lapparna vara i vilken färg som hellst :)

Länkar även till min blogg.

Kramis

MammasRussin sa...

Åhhhhh vad svårt att välja vilken nalle som är finast! Vill ju ha en hel hög! Men till sist blev det Greta som fick hamna på min blogg!
Vitt och rosa = SUPERgulligt!
Anna har min mailadress ;-)
Måste bara säga att ni är jätteduktiga, hur har ni tid??!

KRAMISAR

Rhodin sa...

Hejsan! Era nallar är alldeles underbara och jag går emot strömmen och väljer ingen färgkombination utan nallen som var till den nyopererade flickan, kommer inte ens ihåg hur den såg ut,jag fastnade bara för texten och blev "lite fuktig" i ögat över omtanken någon i hennes närhet visar henne. En mjuk kramig nalle är nog precis vad hon behöver!!!
Kram från Terese

Ina sa...

Jag vill också vara med och länkar självklart till min sida....

Och Alfred är den som jag helst av allt skulle vilja vinna - för honom vill jag ge till min "lilla" tös som ramlat på taggtråd och rivit upp sina baklår...... tror hon kan behöva krama något.....
kramar Ina

Anonym sa...

Självklart så vill ja också tävla ;-) Älskar er affärside, och tror den kommer att slå enormt!

Min lilla Wilma älskar rosa, och prickigt.. så jag måste nog säga att jag gillar den nallen mest. Och helst ska den heta Wilma också :)

Har länkat ifrån min blogg.
(Mickprick.blogspot.com)

Ha en bra kväll tjejjer! Kram

Anonym sa...

Va duktiga ni är, underbara nallar! Jag skulle gärna vilja vinna en "Julia" och ge till min egen lilla Tedde (-björn :-) ) som precis har opererat öronen och näsan och hela tiden varit så tapper! KRAM på er!/ Helena
helenaplopp@hotmail.com

Monkan sa...

Oj vad de är söta !!! Kan man få en av varje kanske ??? hi hi
jag älskar lilla Signe, så henne vill jag vinna :)
kram monika

monika.westling@gmail.com