torsdag 31 december 2009

TÄVLING

Vi firar det nya året med en liten tävling!

Vinst denna gång är en brädtavla där motivet föreställer en lappad nalle med vingar. Texten lyder "If there is someone you misss teddy will give you a hug and a kiss". I hörnen sitter "påsydda" prickiga små knappar.
Tavlan finns även i rosa om så önskas!



Hur gör man för att vara med då? Kopiera bilden ovan och lägg in i högerspalten på din blogg och länka till den här sidan (varlillabutik.blogspot.com) - sedan skriver du en kommentar till detta inlägg. Självklart kan du vara med och tävla även om du inte har någon blogg, skriv en kommentar och lämna din mailadress.
Tävlingen är öppen till och med söndag den 10/1 kl 12.00 och vinnaren presenteras här på bloggen efter det.

Gott Nytt År!

12 kommentarer:

evamar sa...

Hmmmm... Hittar inte riktigt gästboken så jag skriver här... Har inte heller en Blogspotblogg så jag kan inte länka i högerspalten så jag skriver ett inlägg och hoppas att det är ok... Annars får ni se det som reklam för tävlingen :)

http://evamar.blogg.se/2010/january/tavla-10-jan.html

Susanne sa...

Jag vill också vara med, hoppas givetvis på en rosa sådan tavla till min tjej!!
Hittar inte heller någon gästbok, så jag skriver också här.

God fortsättning på det nya året!!

gotland(at)speedmail.se

Linda sa...

vilken fin tavla. vill gärna vinna.

mail: linda.hallstensson@hotmail.com

go fortsättning!

Irma sa...

Jag deltar gärna, länkat i sidomenyn!! ;)

Linda sa...

Söt =) Jag har självklart länkat dessutom - http://tusenskonastavlingsblogg.wordpress.com/2010/01/02/27/

Hoppas på tur =)

linda_is_82@hotmail.com

StinasLoppis m.m sa...

Hejsan åh så söt är med i din utlottning vill vinna den rosa , länkar i min blogg

ann-sofie sa...

Hejsan!
Vi hoppas hjärtligt på att vinna den rosa tavlan! Den skulle matcha bra till leksakslådan som vi köpte av er och hämtade i augusti i somras. Hälsningar Ann-Sofie i Norberg
soffi72@hotmail.com

Lovilin sa...

Hej!

Jag vill såklart vara med och tävla om en söt tavla!!
Har länkat hos mig.

Kram
Linda

Märta sa...

Den söta tavlan skulle passa perfekt vi som har tre små söta barnbarn, alla tre är tjejer så rosa uppskattas nog mest.
Jag länkar ifrån min blogg.
Märta

Marie sa...

Super mysig tavla, vill gärna va med i utlottningen :) En rosa skulle passa vår lilla tös.


disney81@hotmail.com

Hanna sa...

Hejsan!

Jag har ingen Blogsot-blogg, så jag kan inte länka i högerspalten, men jag har gjort ett vanligt inlägg, om det går bra? Här är länken:

http://gratisbesatt.blogg.se/2010/january/vinn-en-sot-nalle-tavla-hos-var-lilla-butik.html

Jag vill ha tavlan i blått, även om den ska till en liten tjej. Jag gillar inte att "könskoordinera" färger - den var riktigt fin i blått!

//Hanna
hannadjuis@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill jättegärna delta i denna tävling och vinna en rosa till mina döttrar
Kram Marie

millan9991@hotmail.com